VINN EN BOK, EN FÖRELÄSNING – samiska förvaltningskommuner, sameföreningar, hembygdsföreningar och samebyar – OCH ETT BOKSLÄPP!!?

Yes, Ni läser rätt.
En föreläsning vars egentliga värde är 10 – 12 000 SEK exklusive moms får Ni mot bara ca halv resekostnad.
Om logi behövs kan vi göra upp om det. Vinsten måste uttagas mellan september och december och datumet måste funka emot mitt ”dagjobb”. Ämne för föreläsningen bestämmer Ni
inom ramen för boken GÅUDIES innehåll.

Vad ska man göra för att deltaga?
Dela denna blogglänk på minst ett socialt media och eposta mig att Ni är med:
saepmietalks@gmail.com (Rolf Peter Ericson, i vardagslag Peter)
Sedan drar jag en vinnare kring 10 juni.

Tävlingen börjar när Du läser detta!

Apropå tävling bifogar jag mitt svenska rekordlyft i stillbild
från VM i bänkpress i dopingfria IPF:s regi i Northumberland
för lite drygt tio år sedan, 2014 (räckte till en 5:e plats i svår grupp)


Lämna en kommentar